Απευθείας πληρωμή στο Ξενοδοχείο

1) Ένα ευέλικτο σύστημα

Reception

Η Hotelopia σας προσφέρει τη δυνατότητα να επιλέξετε τον τρόπο πληρωμής που προτιμάτε:πληρωμή μέσω ίντερνετ ή πληρωμή στο ξενοδοχείο.

Τι είναι η πληρωμή στο ξενοδοχείο;
Η πληρωμή στο ξενοδοχείο επιτρέπει την άμεση πληρωμή της κράτησής σας μόλις φτάσετε στο κατάλυμα και όχι μέσω της ιστοσελίδας. Αυτός ο τρόπος πληρωμής έχει όλο και περισσότερο μεγαλύτερη ζήτηση από τους πελάτες μας.


2) Διαδικασία της κράτησης για Πληρωμή στο Ξενοδοχείο

Booking Process

Η διαδικασία της κράτησης στην Hotelopia είναι πάντα η ίδια, με 3 απλά βήματα και χωρίς καμία επιπλέον επιβάρυνση. Η μόνη διαφορά είναι τη στιγμή που θα επιλέξετε το ξενοδοχείο σας στην σελίδα των αποτελεσμάτων.

ΕΞΑΙΡΕΣΗ: Σε περίπτωση που έχει γίνει κράτηση με τιμή που δεν μπορεί να επιστραφεί, το ξενοδοχείο θα μπορεί να χρεώσει το συνολικό ποσό της κράτησης μόλις λάβει την επιβεβαίωση της κράτησης, καθώς περιλαμβάνεται αμέσως στα έξοδα για το συνολικό ποσό.

Τα ξενοδοχεία εμφανίζονται με δυο διαφορετικά χρώματα: Πράσινο είναι "Πληρωμή μέσω Ίντερνετ" και κίτρινο για "Πληρωμή στο Ξενοδοχείο".

  • Pay at hotel
  • Pay Online

Φίλτρο στη σελίδα των αποτελεσμάτων

Refine

Επίσης έχουμε συμπεριλάβει ένα νέο φίλτρο για να προσαρμόσουμε την αναζήτησή σας που λέγεται, "Τρόποι Πληρωμής”.

Χρησιμοποιώντας αυτό το φίλτρο, τα αποτελέσματα φιλτράρονται αυτόματα εμφανίζοντας μόνο τα ξενοδοχεία σύμφωνα με το τρόπο πληρωμής που έχετε επιλέξει.

Μόλις αποφασίσετε ποιο ξενοδοχείο ταιριάζει καλύτερα στις ανάγκες σας, πρέπει απλά να συνεχίσετε με το γνωστό τρόπο κράτησης κάνοντας κλικ στο "Κράτηση”

  • Booking Button

3) Εκτύπωση του voucher υπηρεσιών

Email

Μόλις ολοκληρωθεί η κράτησή σας θα μπορέσετε να εκτυπώσετε το voucher υπηρεσιών από την ιστοσελίδα.

Επίσης θα μπορείτε να το κάνετε από το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο που σας αποστέλλουμε στη διεύθυνση e-mail που αναφέρατε κατά τη διάρκεια της διαδικασίας κράτησης.

Πρέπει απαραίτητα να παρουσιάσετε το voucher κατά την άφιξή σας στο κατάλυμα.

Πρόσβαση στην κράτηση

Booking

Μπορείτε να έχετε πρόσβαση στην κράτησή σας οποιαδήποτε στιγμή από το κουμπί "Η κράτηση σας" που εμφανίζεται στο πάνω μέρος της ιστοσελίδας Hotelopia. Μετά, θα πρέπει μόνο να εισάγετε τον αριθμό της κράτησης και το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο που χρησιμοποιήσατε κατά τη διάρκεια της διαδικασίας κράτησης.

Από αυτή τη σελίδα, μπορείτε να ακυρώσετε απευθείας την κράτηση ή να εκτυπώσετε και να αποστείλετε το voucher υπηρεσιών και την απόδειξη, καθώς επίσης να ζητήσετε ένα τιμολόγιο.

Για να πραγματοποιήσετε αλλαγές στην κράτησή σας, πρέπει να επικοινωνήσετε με το Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών μας.


Συχνές ερωτήσεις

Χρεώνει κάτι η Hotelopia στην πιστωτική κάρτα;

Η Hotelopia μπορεί να χρεώσει 1 ευρώ στην κάρτα για να ελέγξει την εγκυρότητα της κάρτας κατά τη διάρκεια της διαδικασίας κράτησης. Αυτό το ποσό θα επιστραφεί αμέσως αυτόματα μόλις πραγματοποιηθεί ο έλεγχος και η κράτηση. Η διαμονή πληρώνεται εξ ολοκλήρου στο ξενοδοχείο. Το μέρος διαμονής διατηρεί το δικαίωμα να ελέγξει την εγκυρότητα της κάρτας με το ποσό για τα έξοδα ακύρωσης και θα μπορεί να χρεώσει τα έξοδα ακύρωσης από τη στιγμή που ισχύουν. Σε αυτή τη περίπτωση θα αφαιρεθούν από το συνολικό πόσο πληρωμής στο ξενοδοχείο" ΕΞΑΙΡΕΣΗ: Σε περίπτωση που έχει γίνει κράτηση με τιμή που δεν μπορεί να επιστραφεί, το ξενοδοχείο θα μπορεί να χρεώσει το συνολικό ποσό της κράτησης μόλις λάβει την επιβεβαίωση της κράτησης, καθώς περιλαμβάνεται αμέσως στα έξοδα για το συνολικό ποσό.

Γιατί πρέπει να δώσω τα στοιχεία της πιστωτικής μου κάρτας;

Το ξενοδοχείο χρειάζεται αυτά τα στοιχεία για να διασφαλίσει την κράτησή σας σε περίπτωση εκπρόθεσμης ακύρωσης ή μη εμφάνισης στο ξενοδοχείο.

Πρέπει να δώσω κάποια προκαταβολή στο ξενοδοχείο;

Όχι, πρέπει μόνο να πληρωθεί το ποσό της διαμονής όταν είστε στο ξενοδοχείο. Το μέρος διαμονής μπορεί να προ-εγκρίνει την κράτηση με το ποσό των εξόδων ακύρωσης ή μπορεί να χρεώσει τα έξοδα ακύρωσης ως εγγύηση από τη στιγμή που ισχύουν. Σε αυτή τη περίπτωση θα αφαιρεθούν από το συνολικό πόσο πληρωμής στο ξενοδοχείο. Σε περίπτωση που το ξενοδοχείο δεν μπορεί να ελέγξει την εγκυρότητα της πιστωτικής κάρτας, το ξενοδοχείο διατηρεί το δικαίωμα να ακυρώσει την κράτηση. Εξαίρεση: σε περίπτωση που έχει γίνει κράτηση σε Τιμή που Δεν μπορεί να Επιστραφεί, το ξενοδοχείο θα μπορεί να χρεώσει το συνολικό ποσό της κράτησης μόλις λάβει την επιβεβαίωση της κράτησης. Στις Τιμές που Δεν μπορούν να Επιστραφούν δεν γίνονται αλλαγές ή ακυρώσεις.

Μπορώ να πληρώσω το ποσό της διαμονής στο ξενοδοχείο με διαφορετική πιστωτική κάρτα από αυτήν που χρησιμοποίησα για την πραγματοποίηση της κράτησης;

Γενικά, τα ξενοδοχείο δέχονται διαφορετικές κάρτες ή πληρωμές με μετρητά. Ωστόσο, σας συνιστούμε να έλθετε σε επαφή απευθείας με το ξενοδοχείο για να βεβαιωθείτε.

Μπορώ να κάνω κράτηση με χρεωστική κάρτα;

Όχι, τα ξενοδοχεία δεν δέχονται χρεωστικές κάρτες ως εγγύηση της κράτησης. Για να κάνετε μία κράτηση, πρέπει να χρησιμοποιήσετε απαραίτητα μία έγκυρη πιστωτική κάρτα.