Συχνές ερωτήσεις

Πραγματοποίηση κράτησης

1. Πώς μπορώ να κάνω κράτηση;

Για να μπορέσετε να κάνετε την κράτησή σας, θα καθοδηγηθείτε μέσω της ιστοσελίδα της Hotelopia και θα σας προταθούν προσφορές ή παραπομπές για πληροφορίες, όπου είναι απαραίτητο. Η ιστοσελίδα μας είναι απλά σχεδιασμένη ώστε να εξοικονομείτε χρόνο όταν κάνετε την αναζήτηση και την κράτησή σας. Τα βήματα που πρέπει να ακολουθήσετε είναι τα εξής:

  • Βήμα 1:
    Αναζήτηση προορισμού και ζητούμενες ημερομηνίες.
  • Βήμα 2:
    Έλεγχος των αποτελεσμάτων αναζήτησης και επιλογή του συνδέσμου για περισσότερες πληροφορίες.
  • Βήμα 3:
    Επιλογή του ξενοδοχείου της προτίμησής σας και καταχώρηση των ονομάτων και των στοιχείων πληρωμής στη σελίδα κρατήσεων.
  • Βήμα 4:
    Η κράτησή σας θα επιβεβαιωθεί και θα λάβετε ένα σχετικό email μαζί με το δελτίο κράτησης που πρέπει να επιδείξετε κατά την άφιξή σας στο ξενοδοχείο.

2. Οι τιμές της ιστοσελίδας σας αφορούν το άτομο ή το δωμάτιο ανά διανυκτέρευση;

Όλες οι τιμές που αναφέρονται στην ιστοσελίδα της Hotelopia αφορούν το δωμάτιο (όχι το άτομο) ανά διανυκτέρευση και περιλαμβάνουν το σχετικό φόρο. Επίσης, ενημερώνουμε τον πελάτη εάν στην τιμή συμπεριλαμβάνεται πρωινό ή όχι. Πάντα εμφανίζουμε την τελική τιμή του ξενοδοχείου από την αρχή ώστε να αποκλείσουμε οποιεσδήποτε δυσάρεστες εκπλήξεις στις χρεώσεις κατά την εισαγωγή των στοιχείων της πιστωτικής σας κάρτας. Η τιμή που εμφανίζεται στη σελίδα αποτελεσμάτων αναζήτησης είναι η τιμή που καταβάλλετε.

3. Μπορώ να κάνω κράτηση στην ιστοσελίδα της Hotelopia χωρίς να εγγραφώ;

Ναι. Μπορείτε να κάνετε κρατήσεις χωρίς να εγγραφείτε, αλλά σας συνιστούμε το αντίθετο, ώστε να λαμβάνετε τακτικά ενημερωτικά δελτία και να έχετε πρόσβαση σε αποκλειστικές προσφορές. Η εγγραφή απαιτεί μόνο ένα λεπτό και μπορείτε να απεγγραφείτε ανά πάσα στιγμή. Απλά επιλέξτε την ενότητα ενημερωτικό δελτίο στην κεντρική μας σελίδα.

4. Γιατί πρέπει να αναφέρω την ηλικία του παιδιού μου;

Η πολιτική σχετικά με τις εκπτώσεις για τα παιδιά διαφέρει από ξενοδοχείο σε ξενοδοχείο. Για αυτόν το λόγο, κατά την αναζήτηση ξενοδοχείων, σας ζητάμε να αναφέρετε τον αριθμό των παιδιών που θα μείνουν μαζί σας και τις ηλικίες τους κατά τη χρονική στιγμή του ταξιδιού. Όλες οι εκπτώσεις συμπεριλαμβάνονται στη συνολική τιμή.

5. Θα λάβω αποδεικτικό δελτίο για την κράτηση του ξενοδοχείου;

Ναι, μέσω email. Πρέπει να εκτυπώσετε το δελτίο επιβεβαίωσης κράτησης και να το πάρετε μαζί σας ώστε να το επιδείξετε κατά την άφιξή σας στο ξενοδοχείο. Δεν χρειάζεται η εκτύπωση να είναι έγχρωμη, αρκεί και η ασπρόμαυρη εκτύπωση.

6. Τι γίνεται εάν χάσω το δελτίο κράτησής μου και/ή τον αριθμό αναφοράς κράτησης;

Τηλεφωνήστε στο Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών και θα ερευνήσουν το ζήτημα χρησιμοποιώντας το όνομά σας και την ημερομηνία άφιξης στο ξενοδοχείο σας.

7. Εάν δεν λάβω επιβεβαιωτικό email ή χάσω το δελτίο της κράτησής μου, πώς μπορώ να εκτυπώσω ένα αντίγραφο του δελτίου της κράτησής;

Πηγαίνετε στην ενότητα Η Κράτησή σας του δικτυακού τόπου. Σε αυτή την ενότητα μπορείτε να ανακτήσετε και να εκτυπώσετε τα στοιχεία της κράτησής σας

8. Πώς μπορώ να ξέρω ότι η κράτηση ξενοδοχείου μου έχει επιβεβαιωθεί;

Μόλις ολοκληρώσετε την κράτηση ξενοδοχείου σας, ο αριθμός αναφοράς θα εμφανιστεί στην οθόνη. Επίσης, θα σας αποστείλουμε email με την επιβεβαίωση της κράτησής σας, όπου θα εμφανίζεται το πλήρες δρομολόγιο και ο αριθμός αναφοράς σας. Αυτό το email περιλαμβάνει επίσης το δελτίο της κράτησης που μπορείτε να εκτυπώσετε και να εμφανίσετε στο ξενοδοχείο κατά την άφιξή σας ως απόδειξη της κράτησής σας.

9. Χρειάζεται να επιβεβαιώσω την κράτησή μου απευθείας με το ξενοδοχείο;

Όχι. Το μόνο που χρειάζεστε είναι το δελτίο επιβεβαίωσης της κράτησης που εκτυπώσατε από το δικτυακό μας τόπο.

10.Με ποιον πρέπει να επικοινωνήσω εάν χρειαστώ βοήθεια;

Χάρη στη τηλεφωνική γραμμή Εξυπηρέτησης Πελατών και στον τηλεφωνικό αριθμό επείγουσας ανάγκης κάθε προορισμού, η Hotelopia προσφέρει εξυπηρέτηση 24 ώρες την ημέρα, 7 ημέρες την εβδομάδα. Οι κρατήσεις μπορούν να γίνουν ηλεκτρονικά ή μέσω του Κέντρου Εξυπηρέτησης Πελατών. Οι αριθμοί τηλεφώνου παρέχονται στο δικτυακό τόπο και στο δελτίο επιβεβαίωσης της κράτησής σας. Μπορείτε επίσης να χρησιμοποιήσετε την παρεχόμενη φόρμα επικοινωνίας. Οι κλήσεις που γίνονται εκτός του ΗΒ χρεώνονται ως διεθνείς κλήσεις.
Πίσω στην αρχή

Πληρωμή και προσωπικές πληροφορίες

11. Ποιες πιστωτικές/χρεωστικές κάρτες γίνονται δεκτές;

Η Hotelopia δέχεται πληρωμές από τις ακόλουθες κάρτες:

  • Visa
  • Visa Electron
  • MasterCard
  • American Express
  • Diners Club
  • Maestro
  • Solo

12. Κατά πόσο είναι ασφαλή τα στοιχεία της πιστωτικής μου κάρτας;

Στη Hotelopia δεσμευόμαστε για την προστασία της ιδιωτικότητας των χρηστών μας και πάντα διασφαλίζουμε ότι τα στοιχεία της πιστωτικής ή της χρεωστικής σας κάρτας αποστέλλονται μέσω διαδικτύου σε κρυπτογραφημένη μορφή ώστε να εξασφαλίζεται η ασφαλής ηλεκτρονική πληρωμή. Δεν αποθηκεύουμε τα στοιχεία της πιστωτικής ή χρεωστικής σας κάρτας στο δικτυακό μας τόπο. Για περισσότερες πληροφορίες, ανατρέξτε στην πολιτική απορρήτου μας.

13. Σε ποιο στάδιο τα χρήματα θα χρεωθούν στην πιστωτική μου κάρτα;

Αφού ελέγξετε και επιβεβαιώσετε την κράτησή σας, τα χρήματα θα χρεωθούν αυτομάτως στο λογαριασμό της πιστωτικής σας κάρτας.

14. Γιατί πρέπει να πληρώσω εφάπαξ το ποσό προκαταβολικά;

Σύμφωνα με τους ειδικούς διακανονισμούς που κάνουμε με τα ξενοδοχεία, υποχρεούμαστε να εισπράττουμε τα χρήματά σας πριν την άφιξή σας προκειμένου να εξασφαλίσουμε την κράτησή σας.

15. Με ποιο τρόπο χρησιμοποιείτε τα προσωπικά μου δεδομένα;

Διαχειριζόμαστε με εξαιρετική αυστηρότητα τα ζητήματα ιδιωτικότητας και ασφάλειας. Στη Hotelopia ζητάμε μόνο πληροφορίες που είναι αυστηρά απαραίτητες για την πραγματοποίηση της κράτησής σας. Προστατεύουμε οποιαδήποτε προσωπικά στοιχεία μας υποβάλλετε. Για να λυθεί οποιαδήποτε απορία σας, ανατρέξτε στηνΠολιτική απορρήτου

16. Η Hotelopia είναι εγγεγραμμένη στο μητρώο ΦΠΑ;

Ναι, είναι εγγεγραμμένη στο μητρώο ΦΠΑ. Σε περίπτωση που θέλετε τιμολόγιο ΦΠΑ, παρακαλείστε να το ζητήσετε κατά την πραγματοποίηση της ηλεκτρονικής σας κράτησης.
Terug naar boven

Αλλαγή ή ακύρωση της κράτησής μου

17. Πώς μπορώ να αλλάξω την κράτηση μου;

Απλώς επικοινωνήστε με το τηλεφωνικό κέντρο της Hotelopia στον αριθμό που θα βρείτε στο δελτίο της κράτησής σας και αναφέρετε τον αριθμό αναφοράς της κράτησης και/ή το όνομά σας, τις ημερομηνίες και το όνομα του ξενοδοχείου που έγινε η κράτηση. Στη συνέχεια, ένας σύμβουλος θα σας βοηθήσει να προβείτε σε όποιες αλλαγές επιθυμείτε.

18. Πώς μπορώ να ακυρώσω την κράτησή μου;

Οι ακυρώσεις μπορούν να πραγματοποιηθούν μέσω του δικτυακού τόπου στην ενότητα ""αποκτήστε πρόσβαση στην κράτησή σας"". Σας επισημαίνεται ότι οποιαδήποτε ακύρωση πρέπει να πραγματοποιείται μέσω ημών και όχι απευθείας από το ξενοδοχείο και θα υπόκειται στους δικούς μας όρους και προϋποθέσεις.

19. Ποια είναι η επιβάρυνση εάν ακυρώσω την κράτησή μου;

Πριν επιβεβαιώσετε την αποδοχή της κράτησής σας, θα ενημερωθείτε για την ακριβή χρέωση ακύρωσης που θα ισχύσει για το συγκεκριμένο ξενοδοχείο που έχετε επιλέξει. Η μείωση του αριθμού των διανυκτερεύσεων για τον οποίο έγινε η κράτηση εντός ορισμένου χρονικού διαστήματος ενδέχεται επίσης να συνεπάγεται παρόμοιες χρεώσεις.

20. Τι γίνεται σε περίπτωση που χρειάζομαι αποζημίωση;

Η Hotelopia θα πιστώσει την αποζημίωση απευθείας στην πιστωτική/χρεωστική σας κάρτα, την οποία χρησιμοποιήσατε για να πληρώσετε την κράτησή σας. Δεν αποθηκεύουμε τα στοιχεία της πιστωτικής/χρεωστικής σας κάρτας στο δικτυακό μας τόπο, αλλά η τράπεζα θα είναι σε θέση να εντοπίσει το λογαριασμό σας από τον αριθμό αναφοράς της κράτησής σας.

Γενικές ερωτήσεις

21. Πώς μπορώ να ενημερώνομαι για τις καλύτερες προσφορές;

Στην κεντρική μας σελίδα, αναρτούμε λίστα με επιλεγμένες προσφορές και αποστέλλουμε τακτικά ενημερωτικά δελτία μαζί με εκπληκτικές προσφορές. Όλες οι τιμές που εμφανίζονται στα αποτελέσματα αναζήτησής μας είναι οι καλύτερες τιμές που διατίθενται τη δεδομένη χρονική στιγμή, ενώ έχουν εφαρμοστεί μεγάλες εκπτώσεις.

22. Τι θα συμβεί με την κράτηση ξενοδοχείου μου εάν η πτήση μου καθυστερήσει;

Η κράτηση των δωματίων των ξενοδοχείων ισχύει μέχρι τις 10.00 μ.μ. κατά την ημέρα της άφιξης. Σε περίπτωση καθυστερημένης άφιξης, παρακαλείστε είτε να καταχωρείτε τα στοιχεία της πτήσης σας στην ενότητα ειδικές αιτήσεις ενώ πραγματοποιείτε την κράτησή σας και αυτά στη συνέχεια θα διαβιβάζονται στο ξενοδοχείο είτε να καλείτε χωρίς χρέωση τον αριθμό του τηλεφωνικού κέντρου. Σε περίπτωση απρόσμενης καθυστέρησης στο αεροδρόμιο, μπορείτε να επικοινωνήσετε με το τηλεφωνικό κέντρο 24 ώρες την ημέρα και 7 ημέρες την εβδομάδα στον αριθμό που θα βρείτε στο δελτίο κράτησής σας και το ξενοδοχείο θα ενημερωθεί ώστε να διατηρήσει την κράτησή σας.

23. Οι μεταφορές περιλαμβάνονται;

Οι μεταφορές δεν περιλαμβάνονται. Είναι δική σας ευθύνη να οργανώσετε την άφιξή σας και την αναχώρησή σας προς και από το ξενοδοχείο

24. Πώς γίνεται οι τιμές σας να είναι τόσο χαμηλές;

Η μητρική μας εταιρεία εξυπηρετεί 8 εκατομμύρια πελάτες το χρόνο και κατά συνέπεια διαπραγματεύεται εξαιρετικά μειωμένες τιμές για τους πελάτες μας. Επιπλέον, από τη στιγμή που είμαστε μια διαδικτυακή επιχείρηση χωρίς γενική εμπορική παρουσία, οι λειτουργικές μας δαπάνες διατηρούνται στο ελάχιστο δίνοντάς μας τη δυνατότητα να σας προσφέρουμε προσιτές τιμές εξοικονομώντας σας χρήματα. Μπορείτε να εξοικονομήσετε έως 75% κάνοντας την κράτησή σας σε εμάς.

25. Πόσα χιλιόμετρα περιλαμβάνει ένα μίλι;

Ορισμένες χρήσιμες μετρικές μετατροπές:

  • 1,6 χιλιόμετρα ισούνται με 1 μίλι.
  • 1 χιλιόγραμμο = 2,2 λίβρες.
  • 1 πίντα = 570 χιλιοστόλιτρα.
  • 1 λίτρο = 1,75 πίντες.

26. Γιατί η τιμή διαφέρει από την τελευταία φορά που την έλεγξα;

Ενδέχεται να πραγματοποιούνται αλλαγές προκειμένου να αντιπροσωπεύουν τις συνθήκες της αγοράς και τις νομισματικές διακυμάνσεις. Διαπραγματευόμαστε διαρκώς εκ νέου τις τιμές με τους ξενοδόχους για να σας εξασφαλίσουμε όσο πιο χαμηλές τιμές γίνεται. Από τη στιγμή που επιβεβαιώνεται η κράτηση, η τιμή δεν γίνεται να αλλάξει.

27. Μόλις τηλεφώνησα στο ξενοδοχείο μου και δεν έχει καταχωρηθεί η κράτησή μου. Γιατί συνέβη αυτό;

Διαθέτουμε έναν εγγυημένο αριθμό δωματίων για κάθε νύχτα του έτους στα συμβεβλημένα με εμάς ξενοδοχεία. Το μόνο που χρειάζεται είναι να ενημερώσουμε το ξενοδοχείο με τα ονόματα των πελατών που έκαναν κράτηση τουλάχιστον δύο ημέρες πριν. Συνεπώς, εάν επικοινωνήσετε με το ξενοδοχείο πριν από εκείνη τη στιγμή δεν θα έχει καταχωρηθεί ακόμα το όνομά σας ή ο κωδικός της κράτησής σας.

28. Ποιοι είναι οι Όροι και οι Προϋποθέσεις σας;

Κάντε κλικ στο Όροι και Προϋποθέσεις της Hotelopia Όροι και Προϋποθέσεις

Πίσω στην αρχή