Δώστε μας τη δυνατότητα να μάθουμε τις απόψεις σας

Δώστε μας τη δυνατότητα να μάθουμε τις απόψεις σας

Επιλέξτε μία από αυτές τις επιλογές για να μας αποστείλετε τις ερωτήσεις σας, τις προτάσεις ή τις συστάσεις σας. Μπορείτε επίσης να χρησιμοποιήσετε αυτό το έντυπο εάν θέλετε να αναφέρετε οποιοδήποτε παράπονο ή απορία σχετικά με τις υπηρεσίες μας. Ανατρέξτε στην ενότητα Συχνές Ερωτήσεις όπου θα βρείτε εύκολα πληροφορίες σχετικά με θέματα που αφορούν τα προϊόντα και την ιστοσελίδα μας. Εάν έχετε κάποια επείγουσα ερώτηση, επικοινωνήστε με το Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών.

Τύπος αίτησης

  • > Αλλαγή/Ακύρωση

    Θυμηθείτε ότι έχετε πρόσβαση στην κράτησή σας οποιαδήποτε στιγμή από την καρτέλα της Η Κράτησή σας σας στην ιστοσελίδα μας. Απλά πρέπει να εισάγετε τον αριθμό της κράτησης και τη διεύθυνση του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που χρησιμοποιήσατε για να πραγματοποιήσετε την κράτηση. Από εκεί θα μπορέσετε να εκτυπώσετε ξανά τις υπηρεσίες και την απόδειξη, να ζητήσετε ένα τιμολόγιο και να ακυρώσετε την κράτηση.

    Για να ικανοποιήσουμε το αίτημα σας πρέπει να πληκτρολογήσετε τον αριθμό της κράτησής σας και το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο

    Αν δεν έχετε έναν αριθμό κράτησης,   επικοινωνήστε μαζί μας.
  • > Complaints for consumed bookings
  • > Προτάσεις
  • > Άλλοι λόγοι: headoffice@hotelopia.com

Άλλα τμήματα

> Ενσωμάτωση της XML
> Εργασίες
> Πρόγραμμα Συνεργασίας Partnerprogramma
> Εμπορική προώθηση
> Ιδιωτική επωνυμία (White Label)