Εγγύηση Κατώτατης Τιμής

Προϋποθέσεις

Στη Hotelopia είμαστε πεπεισμένοι ότι μπορούμε να προσφέρουμε τις πλέον ανταγωνιστικές τιμές. Για αυτόν το λόγο, εάν βρείτε χαμηλότερη τιμή στο ίδιο κατάλυμα, προορισμό και ημερομηνίες σε άλλη ιστοσελίδα, θα σας επιστρέψουμε τη διαφορά. Αυτή η εγγύηση καλύπτει κρατήσεις για έως 4 άτομα με μέγιστη διάρκεια 7 διανυκτερεύσεων.

Προϋποθέσεις:

  1. Αγορά και πληρωμή διαμονής μέσω της Hotelopia.
  2. Εύρεση εντός 24 ωρών από την αναζήτησή σας στη Hotelopia, και τουλάχιστον 72 ώρες πριν από την άφιξή σας στο ξενοδοχείο, του ίδιου καταλύματος υπό τις ίδιες προϋποθέσεις διατροφής και κατοχής, για τις ίδιες ημερομηνίες και σε χαμηλότερη τιμή (στο ίδιο νόμισμα).

    Η τιμή πρέπει να περιλαμβάνει τις ίδιες υπηρεσίες που συμπεριλαμβάνονται στη κράτηση που πραγματοποιεί η Hotelopia (χρεώσεις υπηρεσιών, τέλη, φόροι, κ.λπ.)
  3. Εισαγωγή των ακόλουθων πληροφοριών χρησιμοποιώντας το έντυπο που βρίσκεται στην ενότητα "Επικοινωνία" (Τροποποίηση/Ακύρωση κρατήσεων):

    • Αλφαριθμητικός κωδικός της κράτησης της Hotelopia

    • Όνομα του καταλύματος

    • Ημερομηνία check-in

    • Όνομα της ιστοσελίδας και κατώτερη εμφανιζόμενη τιμή

    • Το ονοματεπώνυμό σας

    • Τη διεύθυνση email σας (πρέπει να είναι ίδια με εκείνη που χρησιμοποιήθηκε για την κράτηση στη Hotelopia)

    • Επισύναψη στιγμιότυπου οθόνης της ιστοσελίδας στην οποία εντοπίστηκε καλύτερη τιμή. Στο εν λόγω στιγμιότυπο οθόνης πρέπει να παρουσιάζονται ξεκάθαρα οι λεπτομέρειες που λαμβάνονται υπόψη για την εγκυρότητα αυτής της εγγύησης.

  4. Η εγγύηση καλύτερης τιμής δεν ισχύει για μειωμένες τιμές προσφορών, για ηλικιωμένους κλπ., που έχει ως αποτέλεσμα τη μείωση της τιμής που θα προσφερόταν κανονικά.
  5. Η παρούσα εγγύηση αποκλείει τα προγράμματα διαμονής που βασίζονται σε voucher προπληρωμής σταθερού ποσού (βιβλιάριο) και άλλα, καθώς και σε προσφορές για ξενοδοχεία σε συνδυασμό με υπηρεσίες μεταφορών, εκδρομές, κ.λπ., υπό τη μορφή συνδυασμένου ταξιδιού.
  6. Η Hotelopia πρέπει να είναι σε θέση να ελέγξει ότι η εναλλακτική τιμή είναι διαθέσιμη και ότι μπορεί να αγοραστεί online από κάθε καταναλωτή.
  7. Το μέγιστο ποσό της επιστροφής θα είναι η αξία της κράτησης.

    Σε περίπτωση που πληρούνται οι προϋποθέσεις αυτές, η Hotelopia θα επιστρέψει τη διαφορά μεταξύ της τιμής που κρατήθηκε από τη Hotelopia και της τιμής που εμφανίζεται σε άλλη ιστοσελίδα για να ικανοποιήσει τα έγκυρα αιτήματα:
  8. Η επιστροφή θα πραγματοποιείται στο ίδιο νόμισμα και με το ίδιο μέσο πληρωμής που χρησιμοποιήθηκε για την αγορά μέσω της Hotelopia.
  9. Ο αιτών πρέπει να είναι ο κάτοχος της πιστωτικής/χρεωστικής κάρτας και της κράτησης που πραγματοποιήθηκε στη Hotelopia.
  10. Επιτρέπεται μόνο μία αίτηση ανά κάτοχο κάθε μήνα. Ο παρόν περιορισμός περιλαμβάνει την περίπτωση όπου το πρόσωπο που έχει ήδη επωφεληθεί από αυτό τον τύπο αγοράς είναι με κάποιο τρόπο συνοδός του κατόχου της κάρτας που έχει εκ νέου προβεί σε αγορά υπό τη μορφή καλύτερης προσφοράς.

    ΕΑΝ ΠΛΗΡΟΙΤΕ ΤΙΣ ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΕΙΣ ΚΑΙ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΣΕΤΕ ΤΗΝ ΕΓΓΥΗΣΗ ΚΑΛΥΤΕΡΗΣ ΤΙΜΗΣ, ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΜΕ ΣΤΕΙΛΤΕ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΣΤΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ:

    headoffice@hotelopia.com

Έγκυρο αίτημα

Η εγγύηση καλύτερης τιμής δεν εφαρμόζεται σε μειωμένες τιμές βάσει προσφορών, για σπουδαστές, ηλικιωμένους, εκπτώσεις για γκρουπ ή για οποιαδήποτε περίσταση που είναι συγκρίσιμη με τις προηγούμενες και που έχει ως αποτέλεσμα τη μείωση της τιμής που θα προσφερόταν κανονικά. Επίσης, η παρούσα εγγύηση αποκλείει τα προγράμματα διαμονής που βασίζονται σε voucher προπληρωμής σταθερού ποσού (βιβλιάριο) και άλλα, καθώς και σε προσφορές για ξενοδοχεία σε συνδυασμό με υπηρεσίες μεταφορών, εκδρομές, κ.λπ., υπό τη μορφή συνδυασμένου ταξιδιού.

Σε περίπτωση που πληρούνται οι προϋποθέσεις και πρόκειται για κράτηση στο ίδιο κατάλυμα, για τον ίδιο τύπο διαμονής και τις ίδιες ημερομηνίες σε άλλη ιστοσελίδα, η Hotelopia θα επιστρέψει τη διαφορά μεταξύ της τιμής που κρατήθηκε από τη Hotelopia και της τιμής που εμφανίζεται σε άλλη ιστοσελίδα για να ικανοποιήσει τα έγκυρα αιτήματα:

  1. Τα αιτήματα πρέπει να υποβληθούν εντός 24 ωρών από την αγορά στη Hotelopia.
  2. Η Hotelopia θα αποστείλει βεβαίωση παραλαβής των έγκυρων αιτημάτων μέσα σε 3 εργάσιμες ημέρες.
  3. Τα αιτήματα πρέπει να βασίζονται στη σύγκριση του ίδιου τύπου διαμονής, του ίδιου καταλύματος, των ίδιων ημερομηνιών, κατοχής και προϋποθέσεων διατροφής. Η τιμή πρέπει να περιλαμβάνει τις ίδιες υπηρεσίες που συμπεριλαμβάνονται στη κράτηση που πραγματοποιεί η Hotelopia (π.χ. χρεώσεις υπηρεσιών, τέλη, φόροι ή πρωινό κ.λπ.)
  4. Αυτή η εγγύηση καλύπτει κρατήσεις για έως 4 άτομα με μέγιστη διάρκεια 7 διανυκτερεύσεων.
  5. Η επιστροφή θα εκτελεστεί μόνο μετά το τέλος της διαμονής του αιτούντα στο προαναφερόμενο κατάλυμα που κρατήθηκε μέσω της Hotelopia και μόνο στην ίδια πιστωτική/χρεωστική κάρτα που χρησιμοποιήθηκε στην κράτηση εντός 30 εργάσιμων ημερών από την ολοκλήρωση της διαμονής.
  6. Η Hotelopia πρέπει να είναι σε θέση να ελέγξει ότι η εναλλακτική τιμή είναι διαθέσιμη και ότι μπορεί να αγοραστεί online από κάθε καταναλωτή.
  7. Η Hotelopia δεν θα προβεί σε καμία επιστροφή, εάν η τιμή της Hotelopia συγκρίνεται με μια τιμή που προσφέρεται σε πακέτο ή συνδυασμένο ταξίδι, εμφανίζεται σε διαφορετικό νόμισμα από αυτό που αναφέρεται στη Hotelopia ή εάν η τιμή προσφέρεται σε μία ιστοσελίδα που ανήκει σε καταλύματα ή αλυσίδες ξενοδοχείων.